ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ

Λίγο πολύ συμβαίνει σε όλους μας να ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ την (ΚΑΗΜΕΝΗ) κοινωνία,η οποία αποτελείται από το ΕΓΩ μας,με τα κυάλια μας να βρίσκονται σε κατάσταση μεγάλου βαθμού μεγενθύσεως.

Το αποτέλεσμα των δεδομένων που λαμβάναμε έως τώρα για χρόνια από την μακρινή μας λήψη, μας έδινε το δικαίωμα να είμαστε σε μία κατάσταση εφησυχασμού!!!Ομως πλέον τα δεδομένα μας ΑΛΛΑΖΟΥΝ;;; Σ’αυτό το σημείο απλά θα ξανατονίσω και νομίζω ότι είναι βαρύνουσας σημασίας ότι η ΤΩΡΙΝΗ οπτική λήψη από την εγωιστική μας γωνία είναι ΑΠΛΑ ΜΕΓΕΝΘΥΜΕΝΗ!!! Τουτέστιν η εικόνα που λαμβάνουμε ΑΛΛΑΖΕΙ;;; ΌΧΙ!!! Αυτή η λέξη είναι και το κλειδί που θα μας ανοίξει την πόρτα της ταπείνωσης και γενικότερα της ΖΩΗΣ!!!
Ας αναφερθώ λιγάκι λεπτομερώς στο πώς φτάσαμε μέχρι εδώ με τις πράξεις των περισσοτέρων μας.
-Πέρναμε μέρος σε χολυγουντιανές εκδηλώσεις(γάμων,βαφτίσεων,ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ κτλπ).
-Οραματιζόμασταν να φτιάξουμε ένα σπίτι(παλάτι) του oποίου όμως ο Χριστός θα περνούσε το κατώφλι;
-Θέλαμε να αφήσουμε κάποιες οικονομίες φεύγοντας από αυτήν τη ζωή ετοιμάζοντας το έδαφος για τα εγγόνια μας αν ήταν δυνατόν.
-Απαιτούσαμε μια ιδανική εργασία με οποιοδήποτε τίμημα.
-Συμμετείχαμε στο εγχείρημα να τα απλοποιήσουμε όλα(ελαχιστοποιώντας το σεβασμό,μεταλλάσοντας τη γλώσσα μας,αδιαφορώντας για τη διαθήκη που λάβαμε σε ήθη και έθιμα κτλπ).
-Ενεργήσαμε είτε άμεσα είτε έμμεσα στο να αναπτυχθεί καρκίνωμα χυδαιότητας στην καθημερινότητά μας.
-Φορέσαμε ένα προσωπείο (διαφορετική συμπεριφορά με τους κοντινούς ανθρώπους μας και με τους γύρω) και κρατήσαμε από μια ταμπέλα.
-Και πολλούς άλλους τρόπους ζωής που βιώνει ο καθένας μας.
Εν ολίγοις όλα τα προαναφερθέντα μας καθιστούν συνυπεύθυνους στην σημερινή κατάσταση! Να τολμήσω να μας πειράξω και τον ΕΓΩΙΣΜΟ μας λίγο περισσότερο, θα το αντέξουμε;;; ΟΛΑ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ότι πρότυπό μας έχουμε το ΧΡΙΣΤΟ ή ένα (άγνωστο;)ειδύλλιο που έχουν και οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ(είναι τυχαίο ότι τους εκλέξαμε!);;; Το μόνο εύκολο είναι να θυμώνουμε,να αγανακτούμε και να αποθρασυνόμαστε! Το δύσκολο είναι (κάτι μου λέει ότι σ’αυτό το σημείο θα θέλατε να με ρωτήσετε τον τρόπο που προτείνω ώστε να βγούμε από αυτό το τέλμα-κατάντια μας) ε,λοιπόν έτυχε να σας ακούσω και μας λέω γρήγορα να καταδυθούμε στο ΕΓΩ μας και να το ξεριζώσουμε κάνοντας την αυτοκριτική μας. ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ να χρησιμοποιήσουμε το κλειδί μας και να πούμε ΟΧΙ!!! στη μέχρι πρότινος ζωή μας. ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ (που τώρα ανεχόμαστε) ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Α Λ Λ Α Ζ Ο Υ Ν και οι πολιτικοί μας (που δεν ανεχόμαστε άλλο)!!! ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ για να διώξουμε το ΕΓΩ και να φέρουμε το Ε Μ Ε Ι Σ!!!

5 responses to “ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ

  1. Ήμουν σίγουρη πως το έγραψες εσύ.Μπράβο!Ετσι είναι πρέπει να αναλογιστούμε όλοι τις ευθύνες μας,γιατί πολύ απλά όλοι μας φταίμε για την κατάσταση που επικρατεί.Αν παραδεχτούμε τα σφάλματά μας κάνουμε το πρώτο βήμα για την αλλαγή!

    «Φορέσαμε ένα προσωπείο (διαφορετική συμπεριφορά με τους κοντινούς ανθρώπους μας και με τους γύρω) και κρατήσαμε από μια ταμπέλα…»…ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!

  2. πολύ ἐνδιαφέρουσες ἀπόψεις καί σίγουρα πρέπει νά ἀποτελέσουν βάση προβληματισμοῦ.
    ὅμως ἄς μου ἐπιτραπεῖ νά θέσω μια ἀκόμη παράμετρο.
    εἶναι κάτι ἀπό τόν Λόγο τοῦ Θεοῦ που τίς ἡμέρες αὐτές μέ ἀπασχολεῖ ἔντονα. «οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν .» (Εβρ. ιγ΄14 )
    Νά ἀλλάξουμε τόν ἑαυτό μας; ΝΑΙ
    Νά ἀποποιηθοῦμε τήν ἐμπιστοσύνη στό ἐπίπλαστο ΕΓΩ μας; ΝΑΙ

    ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ;;

  3. «ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ (που τώρα ανεχόμαστε) ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Α Λ Λ Α Ζ Ο Υ Ν»…
    Αυτομάτως αλλά πως αλλάζει κανείς τον εαυτό του; …
    Αληθινά κάθε άλλο παρά αυτόματα αλλάζει ο εαυτός μας…

  4. αν μου επιτρεπει ο συγγραφεας

    Αν και δεν ειμαι ο συγγραφεας του αρθρου θα μπορουσα να σας πω πως αντιλαμβανομαι εγω αυτην την αλλαγη.Πρωτα απ’ολα νιωθω πως αυτη η αλλαγη ΠΡΕΠΕΙ να ερθει,γιατι ο εαυτος μας εχει ξεφυγει κατα πολυ απο την κατασταση για την οποια φτιαχτηκε απο το Θεο.Η προσωπικη μου αλλαγη λοιπον βρισκεται στην πληρη εναποθεση του εαυτου μου στο Θεο(ετσι το βλεπω).Αν λοιπον προσπαθησω να γινω ενα με το Θεο(αρχιζοντας με μικρα,καθημερινα πραγματα)η αλλαγη ερχεται αστραπιαια.Αλλαζοντας λοιπον εγω,βλεπω με αλλο ματι και τους γυρω μου,παιρνω πιο συνειδητα αποφασεις,γιατι ξερω πια πως εχω ευθυνη απεναντι στο Δημιουργο μου και ετσι αλλαζουν αυτοματα και τα παντα γυρω μου.Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο πως λενε:»Γινε η αλλαγη που θες να δεις στον κοσμο»!Αυτη τη φραση την αγαπω πολυ.Πώς ζητώ απ’τους αλλους να ειναι καλυτεροι,στοργικοτεροι,πιο συμπονετικοι μαζι μου,να μη με κατακρινουν,οταν εγω πρωτη τα κανω ολα αυτα?Πώς ζητώ αλλαγη οταν εγω θελω να μεινω στο δικο μου,στο εγω μου;
    Ετσι λοιπον πιστευω πως η αλλαγη ερχεται μεσα μας αυτοματα,ερχεται μια στιγμη που λες ωπα,ως εδω,δεν παει αλλο.Και ξαφνικα αλλαζεις.Δε λεω πως ειναι ευκολο,αλλα η δυσκολια δεν το κανει και ανεφικτο.Αλλαζοντας λοιπον εσυ συμβαλλεις στη μεγαλη αλλαγη που εχουμε αναγκη ολοι μας!
    Με συγχωρειτε αν σας κουρασα!

  5. Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω κάτι που έχω γράψει από καρδίας να σχολιάζεται από άτομα αγάπης!Όπως φυσικά και δεν έχω λόγια να απαντήσω στα εύλογα σχόλια πού εξέφρασαν οι elint297 και μιας φίλης,για το λόγο ότι η απάντηση της alma libre με υπερκάλυψε!καλή δύναμη και καλό αγώνα!!!

Σχολιάστε

