«Είμαι ευγνώμων…»

Διάβασα αυτό το άρθρο πριν λίγες μέρες σ’ένα blog.Παραθέτω κάποια μέρη του.Φαινομενικά είναι άσχετο με τη Μεγάλη Εβδομάδα,όμως νομίζω πως αν το καλοσκεφτούμε αυτές τις μέρες ερχόμαστε λίγο πιο κοντά με τον εαυτό μας.Κοινώς ψαχνόμαστε!Έτσι σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας.

Ας αναλογιστούμε λοιπόν πως πρέπει να είμαστε ευτυχισμένοι με όλα όσα έχουμε,γιατί ακόμη κι αυτά που φαντάζουν αρνητικά μαρτυρούν πως η ζωή μας είναι δώρο του Θεού.Την επόμενη φορά λοιπόν που θα γκρινιάξεις-παραπονεθείς για κάτι φέρε αυτό το άρθρο στο μυαλό σου και νομίζω πως θα σε βοηθήσει(προσωπικά με βοηθάει πολύ)!!!

«Είμαι ευγνώμων…

..Για τον σύζυγο….που κάθεται στον καναπέ χαζεύοντας tv, που σημαίνει οτι είναι σπίτι μαζί μου και όχι έξω στο bar.

Για τον έφηβο….που παραπονιέται επειδή πλένει τα πιάτα, που σημαίνει οτι είναι στο σπίτι και όχι στους δρόμους.

Για τους φόρους που πληρώνω….που σημαίνει οτι εργάζομαι.

Για το χάλι που θα καθαρίσω μετά απο ένα party…που σημαίνει οτι περιτριγυρίζομαι απο φίλους.

Για τα ρούχα μου που είναι λίγο στενά….που σημαίνει οτι έχω αρκετά χρήματα για να μπορώ να τρώω.

Για την σκιά μου….που την βλέπω να κινείται, που σημαίνει οτι είμαι έξω στον ήλιο.

Για το γρασίδι που πρέπει να κουρευτεί
Για τα τζάμια που πρέπει να καθαριστούν
Για το λούκι που πρέπει να φτιαχτεί…………….που σημαίνει οτι έχω σπίτι.

Για όλα τα παράπονα που ακούω για την Κυβέρνηση….που σημαίνει οτι έχω την ελευθερία της γνώμης.

Για τον χώρο του parking, που βρίσκω να παρκάρω στην τελευταία θέση…..που σημαίνει οτι είμαι ικανή να περπατήσω και ευλογημένη με το να έχω μεταφορικό μέσο.

Για τους μεγάλους και καυτούς λογαριασμούς….που σημαίνει οτι έχω θέρμανση.

Για την κυρία στην Εκκλησία, που βρίσκεται πίσω μου….που σημαίνει οτι μπορώ και ακούω.

Για την στοίβα του πλυσίματος και του σιδερώματος….που σημαίνει οτι έχω ρούχα να φορέσω.

Για την κούραση και τους πόνους των μυών στο τέλος της ημέρας….που σημαίνει οτι είμαι ικανή να δουλεύω σκληρά.

Για το ξυπνητήρι που χτυπά πολύ νωρίς το πρωί….που σημαίνει οτι είμαι ζωντανή….».

Ας είμαστε λοιπόν ευγνώμονες….!Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!Σ’όποια γωνιά της Ελλάδας και της γης κι αν βρίσκεστε!!!

Σχολιάστε

