ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ

Ξεκινώντας αυτήν τη προσπάθεια ήμουν ιδιαίτερα αισιόδοξος για την συμμετοχή νέων μελών στο ιστολόγιό μου, όπου και μου δινόταν η δυνατότητα να καταχωρήσω έως και 35 μέλη, πράγμα που συνέβη.

Όμως σίγουρα η επιλογή των ατόμων θα ήταν για μένα κάτι δύσκολο μιας και ο αριθμός, των αγωνιζόμενων Χριστιανών εις τύπον Χριστού (τα πνευματικά μου ΑΔΕΡΦΙΑ) που με περικλείουν, είναι ασυγκρίτως μεγαλύτερος. Το κριτήριό μου για την αναζήτηση νέων μελών ήταν το εξής και το παραθέτω ξεκάθαρα, το να δημιουργηθεί ένας πυρήνας από άτομα που έχουν σφαιρικότητα απόψεων και δε μου σαλιώνουν το αυτί! Οπότε όπως καταλαβαίνετε είναι βέβαιο ότι δε καλέστηκαν και άνθρωποι που με έχουν στηρίξει μέχρι σήμερα και βρίσκονται στον πυρήνα της καρδιάς μου!!

Σ’αυτό το σημείο δε πρέπει να παραλείψω τη μεγάλη συγκίνησή μου για το γεγονός ότι και στις 34 προτάσεις-καλέσματα που έκανα, οι απαντήσεις που έλαβα ήταν όλες θετικές και όλα τα νέα μέλη με αγκάλιασαν για την όλη προσπάθεια και με παρότρυναν δίνοντάς μου δύναμη για την επίτευξη του στόχου που δεν είναι άλλος από τον καινούργιο τίτλο του ιστολογίου μας «η ισχύς εν τη ενώσει»! Αμήν.

Σχολιάστε

